21 Şubat 2012 Salı

KAKAOLU YALANCI CEZERYE

Tarif melihaya ait.O fındıkta koymus ama ben koymadım.Ben iki paket bisküvinin bi paketini kakolu karısıma bi paketini sade havuçlu olan karısıma ekledim ama kakao ayrıca kıvamı koyulaştırdığından bir paket bisküvi çok oldu ve kuruluktan ortası çatladı.Aslında elimi suyla ıslatıp öyle yoğurdum ama su biraz az olmuşki çatladı:))Siz yaparsanız kakaolu karısıma bisküviyi az az ekleyin..

MALZEMELER:
3 su bardagı havuç rendesi
7 yemek kaşığı seker(az sekerli olsun isterseniz 5 yemek kaşığı)
2 paket pötibör bisküvi
1 yemek kaşığı kakao
1 bardak su
üzeri için hindistan cevizi

HAZIRLANIŞI:
Havucu seker ve suyla,suyunu çekip yumusayana kadar pişirin.Pişsen havuçları blenderdan geçirip püre haline getirin ve ikiye ayırıp yarısını başka bi kaba alın.Ayırdığınız havuçların birisine kakaoyu ekleyip karıştırın.Rondoda çektiğiniz bisküvilerin yarısına yakınını(ben yarısını koyduğum için koyu oldu,siz yarısına yakınını koyun) kakolu karısıma ekleyip yoğurun.Kalan bisküvileri sade havuçlu karısıma ekleyip onu da yoğurun ve her iki hamuru aynı büyüklükte açıp streç film üzerine üst üste yerleştirin ve rulo sarın.(sade karısım altta,kakaolusu üstte olacak).Streç filmle sardığınız tatlıyı buz dolabında bir gece bekletin.Servis öncesi hindistan ceviziyle süsleyin..

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim tarifindede yazdığım gibi kakaolu karışıma "bisküvinin yarısına yakın miktarı" konulucak..

Ellerine sağlık canım..

umutluhayat dedi ki...

mımmmm enfes görünüyor.ellerinize sağlık.

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun :)

mavii dedi ki...

nefisss bir görüntüsü var:)) acilen denemek istiyorum:)

ihlamurcum dedi ki...

Gerçektende Melihanın tarifleri muhteşem.Sizinde ellerinize sağlık, nefis olmuş.

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım cok güzel olmus

u.aydin dedi ki...

Canım benim yine canın çekti de bize de gösterdiniz marifetini.melihanin ve senin de ellerine sağlık.afiyetle guzelcigim.

mutfagabuyrun dedi ki...

bence çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

~Hülya~ dedi ki...

Harika görünüyor canım ellerine sağlık.

Peygamberim İzinden dedi ki...

Çok güzel görünüyor bence çatlağını yazınızı okuyunca farkettim. Ellerinize sağlık. Tarifi aldım inşaallah en kısa zamanda pişirmeyi planlıyorum..

Tarif diyarı dedi ki...

Bu tarifi bende yapmıştım ama 2 paket bisküvinin fazla geleceğini düşünerek azar azar ekledim ve 1 paket iyi gelmişti.Lezzetli bir tarif elerine sağlık.Sevgiler

Unknown dedi ki...

tarifi ve sunumu cok begendim canim :-))

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor..

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Nefis olmuş. Ellerine sağlık. Şimdi bir dilim olsaydı ne güzel olurdu :) Afiyet olsun, sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok güzel bir tarif, ellerinize sağlık. Denemeyi isterim.
Sevgiler.

The Cook Department dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel gözüküyor..Sevgiler..

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

yaruze... dedi ki...

ımmhhh enfes bir lezzet gibi görünüyor,hemen denemeli:)
Takipteyim....

hdidem95 dedi ki...

ne güzel bir tarif denenmeli ellerine sağlık canım afiyetler olsun kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor. Takipteyim bana da beklerim :) Sevgiler!
www.simgelitatlar.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Awesome blog! Do you have any hints for aspiring wгiteгs?
I'm planning to start my own blog soon but I'm а lіttle lost on eѵerythіng.
Would you recommenԁ stаrting with a frеe platfοrm likе Worԁprеss or go fοr a
ρaіd optіon? Therе are so many οptions out theгe that I'm completely confused .. Any ideas? Thanks!

my website; MAAK WEBSITE

Adsız dedi ki...

Τhanks for sharіng your thoughts on Como fazеr um site.
Regaгds

Мy wеb site ... Criar Site

Adsız dedi ki...

Нi thеre wοuld you mіnԁ letting me knoω which
wеb host you're utilizing? I've loadeԁ yοur blog in 3 differеnt internеt brοωseгs and I must saу thіѕ blog
lοaԁs а lot fаster then most.
Can you ѕuggest а gooԁ web hosting prоvіdeг
аt а honest price? Τhanks, I aρprеciate it!


my pаge; Création boutique en ligne