31 Mart 2011 Perşembe

KUPTA TİRAMİSU


Tarifi hayat cafe den aldım ve"45dakikalık tarifler" etkinliğine gönderiyorum.Çok uzun zaman olmustu ben tiramisu yapmayalı,keske bu kadar ara vermeseymişim dedim:)gerçekten çok güzel bi tat denemeyen herkese tavsiye ederim..Hele bide kuplarda olunca sunumu da daha şık oluyor..
MALZEMELER:
3 su bardagı süt
1 su bardagından iki parmak eksik seker
2 çorba kasıgı un(1türk kahve fincanı)
1 çorba kasıgı mısır nişastası
2 yumurta sarısı
1 paket labne peyniri(200gr)
1 paket vanilya
1 paket kedidili bisküvi
kakao

ISLATMAK İÇİN:
1su bardagı su
1 çorba kasıgı nescafe
2 çorba kasıgı seker

HAZIRLANIŞI:
Kreması için vanilya ve labne peyniri hariç tüm malzemeleri bir tencereye alın karıstırarak pişirin.Ocaktan alıp vanilyasını ekleyip karıstırın.Ilıdıktan sonra labne peynirini ekleyip mikserle çırpın.Islatmak için sıcak suyu,sekeri,kahveyi karıstırın ve ortadan ikiye böldüğünüz bisküvileri çabucak kahveye batırıp kupun en altına koyun.Üzerine birkaç yemek kasığı krema döküp bu işlemi kup bitene kadar tekrarlıyoruz.Üzerine kakao serpip servis ediyoruz..

10 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

bende bayılırım tiramusuya ama yıllardır yapmıyorum neredeyse.. canım çekti :)

olsada yesek suzan dedi ki...

Ben de sık yapmam ama çok severim sunumu şık olmuş gerçekten ellerine sağlık....

yedirenk dedi ki...

canım sunumu çok şık olmuş,ellerine sağlık...

mutfagabuyrun dedi ki...

nasılda güzel görünüyor canım benim.bir tanesini alsam harika olurdu.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Ay ben bu sunumu çok sevdim.Çok nefis görünüyor canım.Ellerinize sağlık.


sevgiler;

minikkasif dedi ki...

sunumu kadar tadıda çok güzeldi ellerine sağlık

Hayatın Tatları dedi ki...

canım bende mimin var alırda cevaplarsan sevinirim :)

Hayatın Tatları dedi ki...

Arkadaşım inan Bir kuralı yada şekli varmıdır bilmiyorum tamamen doğaçlama gidiyorum ben :)
bu benim 3. mimim.ilk ikisinde mimleyen arkadaşın blogunda sorular vardı aynen kopyalayıp cevaplarını değiştirmiştim. Ancak bu sefer sezobigo mimlemişte duzdoabımın resmimi mağnetlerin resmimi tam anlayamadım bende o yüzden tüm buzdolabını çekip koydum.Sende doolabının resmini çekip ekleyebilirsin.İlk mimin olmasına ve cevaplamak istemene çok sevindim kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

görüntü gerçekten çok hoş..elinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

Canım yeni gördüm demek denedin tarifi..
Beğenmene sevindim.Afiyet olsun.
Sevgiler.