28 Mart 2011 Pazartesi

YAS PASTA



MALZEMELER:
5 yumurta
5 kahve fincanı toz seker
5 kahve fincanı un
1 kahve fincanı ılık su
1 paket kabartma tozu

KREMASI İÇİN:
3 su bardagı süt
3 tepeleme çorba kasıgı un
5 çorba kasıgı seker
1 paket vanilya

ÜZERİ İÇİN:
1 paket kremsanti
1 su bardagı süt

HAZIRLANISI:
Kek için yumurta ve sekeri  5 dak. çırpın.Ilık suyu ilave edip karıstırın.Unu ve kabartma tozunu eleyerek ekleyin.Hamuru yaglanmıs kelepçeli kalıba döküp 175 derecelik fırında pişirin.Krema için vanilya haricinde ki malzemeleri karıstırıp pişirin,altını kapattıktan sonra içine vanilya ekleyip karıstırın.Kremsantiyi sütle çırpın.Soguyan keki kalıptan çıkarıp ortadan ikiye kesin.Sütle ıslayın üzerine krema sürüp diğer katı kapatın.Üzerini kremsantiyle süsleyip buz dolabında dinlendirin..

6 yorum:

Aycan dedi ki...

Offff offff benim bu tatlı tutkunluğum ne olacak böyle.Çok güzel olmuş, şimdi olsaydı yerdim valla.

mutfagabuyrun dedi ki...

pasta çok güzel görünüyor arkadaşım.süslemeside harika olmuşellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Selam canııııım:)
Pastan gelin gibi olmuş eline sağlık güzel bir hafta diliyorum sana gülüm
sevgiler

olsada yesek suzan dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor canım...

yedirenk dedi ki...

pasta süpper olmuş,ellerine sağlık...

Sanattryemek dedi ki...

goruntusu gibi tadida guzeldir eminim suan ictigim kahvenin yaninda iyi giderdi,bir dilim istiyorum ;)