14 Mart 2011 Pazartesi

BİR DİLİM 3 RENKLİ TATLI

Sevgili aynur hanımın istegi üzerine tatlının kalan son diliminin resmini çektim..bu dilim senin icin aynur abla.bilgisayarı yeni açtım hamen kalan son dilimin resmini çekip yayınladım.Esim iyiki o son dilimi yememişim dedi:)bu son dilim aynur ablanın nasibiymiş..İnsallah böyle güzel tariflerin olduğu güzel bi sofrada bulusuruz aynur abla..Blogumun ilk izleyicisi ve ilk yorum bırakan ziyaretcisi olarak benim için yerin çok farklı..Dünyadada ahirette de dostluğumuzun baki kalması dileğiyle sevgiler..(simdi çıkmam gerekiyo ama aksam yeni bi tarif yayınlayacağım insaallah)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayyyyy canım kardeşim:)))
son dilimi bana ayırdığın için teşekkür ederim çok lezzetli bir görüntüsü var yemiş kadar oldum inşaallah birgün görüşmek de nasip olur lezzetli sohbetler ederiz
Duana taaaa yürğimden Amiiiin diyorum yeni tarifini bekliyorum bakalım yine canın ne çektide pişirdin:))) bende deneyeceğim tatlını inşaallah
kal sağlıcakla