19 Nisan 2011 Salı

GELİN TOPUZU

MALZEMELER:
2 su bardagı süt
2 çorba kasığı nişasta
2 su bardagı un
1 su bardagı seker
1 tatlı kasığı tarçın
1 su bardagı hindistan cevizi
1 paket vanilya
125 gr.margarin
1 su bardagı ceviz

HAZIRLANISI:
Tencereye süt,un,nişasta,seker ve vanilyayı alalım,karıstıralım.Pürüzsüz bi hale gelince tencereyi atese koyalım,katılasıncaya kadar pişirelim.Margarini ilave edip mikserle 10 dak. çırpalım.Soguyunca ½ su bardagı hindistancevizini koyup karıstıralım.Mandalina büyüklüğünde parçalar koparıp elimizi ıslatarak elimizin içinde açalım.Ortasına bir bütün ceviz koyup kapatalım.Oval şekil verelim.Hindistancevizine bulayıp tabaga dizelim.Üzerine tarçın serpip bir gece dolapta dinlendirip servis yapalım..

20 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

adı çok güzel,tadıda öyle belli ki harika görüntüsünden ellerine sağlık canım...

Aycan dedi ki...

Sütlü tatlıları hep sevmişimdir.İsmi çok değişikmiş.Ellerine sağlık canım.


Sevgiler;

mutfagabuyrun dedi ki...

adı da görüntüsüde çok güzel canım.ellerine sağlık.harika olmuş.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Selam canım
eline koluna sağlık çok güzel bir tatlıya benziyor üstelik de hafif ve serin serin hıımmmm:)
afiyet olsun canım
muhabbetlerimle

minik kaşif dedi ki...

ellerinize sağlık hanım efendi çok hoş görünüyor. Olsada tatsak dedim :)

yedirenk dedi ki...

canım farklı vede leziz bir tarif olmuş,ellerine sağlık...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok lezziz görünüyor..ellerine saglik canim..

Hayatın Tatları dedi ki...

adına bayıldım süper. içinde ceviz olmasıda çok cezbedici..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Adiyla,lezzetiyle hafif ve nefis bir tatli.
Sevgilerimle...

aslı dedi ki...

Hem hafif, hem de lezzetli bir tatlı olmuş. Adı da çok değişik geldi bana.
Ellerinize sağlık olsun.

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık,ama kafama takılan bişey oldu 2 su bardagı un fazla degil mi?

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok güzel canım harika bir sütlü tatlı olmuş ellerine sağlık sevgiler

Tarif diyarı dedi ki...

Gelin topuzunu bende yapıyorum tariflerimiz biraz farklı çok lezzetli ve hafif bir tatlı.Ellerinize sağlık.Sevgiler

canimçektipişirdim dedi ki...

adsızcığım:)ben de ilk okuduğumda fazla değilmi diye düşünmüştüm ama fazla olmuyo kıvamı koyu olduğu için elle sekil veriliyor..tarif emine bedere ait o öyle yaptıysa vardır bi hikmeti dedim ve yaptım çok koyu olmadı..

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun

gelin topuzuna bide damat traşı lazım :D

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım değişik ve çok güzel bir tarif olmuş sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

adı çok değişik:))
ellerine sağlık sütlü tatlıları severim

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik. Adi gercekten cok orjinal. Ilk kez duyuyorum ama ismine yakismis:) Beyaz gelin topuzu gibi gozukuyor...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

İsmine bayıdım:)
Ellerine sağlık

sevgiler

Unknown dedi ki...

Adına bayıldım, lezzeti de enfes görünüyor, eline sağlık