30 Nisan 2011 Cumartesi

HELAL Mİ,HARAM MI?

Arkadaslar size yer sofrası isimli arkadasımızın paylaştığı güzel bi yazıdan bahsetmek istiyorum..Ben sizin için bi kısmını kopyalayıp burda yayınladım ama lütfen devamı için arkadasımızın blogunu ziyaret edin..

Herkese hayırlı ve güzel bir hafta sonu diliyorum. Bugün, bir hafta kadar önce katıldığım “Helal Gıda Semineri” nde edindiğim bilgileri sizinle paylaşmak istiyorum. Açıkçası bunu üzerime verilmiş bir görev gibi düşünüp bildiğimden başkalarını da haberdar etme sorumluluğu ile yapma düşüncesindeyim.

Evde yoğurt yapan arkadaşlar bilirler. Evde yapılan yoğurt sarsıntılara pek dayanıklı değildir. Bir pikniğe yanınızda ev yapımı yoğurt götürdüyseniz piknik alanına vardığınızda koyu bir ayran kıvamına geldiğini görürsünüz. Peki bize gelene kadar bir çok noktayı dolaşan hazır yoğurtların neden şekli hiç bozulmuyor????

cevabı merak eden arkadaşlarım lütfen buraya buyurun..

Hiç yorum yok: