16 Mayıs 2011 Pazartesi

PRATİK NOHUTLU YOĞURT ÇORBASI

Tarif lezzet saatine ait çorbayı çok sevdiğim için görünce denerim demiştim.Bence çok güzel bi çorba yoğurt çorbasının nohutlusu gibi.Eger nohutu ve yoğurt çorbasını seviyorsanız kesinlikle denemelisiniz..

MALZEMELER:
1.5 su bardagı haslanmış nohut
1 yumurta
1 su bardagı yoğurt
3 tepeleme çorba kaşığı un
1  çorba kaşığı tereyağ
yeterince su
tuz,kırmızıbiber,kuru nane

HAZIRLANIŞI:
Tencereye yoğurdu,unu ve yumurtayı alın,çok az su ekleyerek topaksız kıvama gelene kadar karıştırın.Suyu ve nohutu ekleyin.Çorbayı ağır ateşte karıştırarak üzeri göz göz olana dek pişirin.Çorbayı ateşten almadan beş dakika önce tuzunu ayarlayın.Tereyağını eritin,nane ve kırmızı biber ekleyip ateşten alın,çorbanın üzerine gezdirin ve servis yapın..

16 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık canım enfes olmş çorban
sevgilerimle..

Erguvan Vakti dedi ki...

Bugün hava yine yağmurlu,oğlum da yoğurtlu çorbaları çok sever,neden olmasın?:)Ellerine sağlık.

yedirenk dedi ki...

canım çorbamı beğenip yaptığına çok sevindim.harika olmuş,ellerine sağlık....

CANBOGAZDAN dedi ki...

bayilirim yogurtlu corbalara. cok pratik ellerinize saglik, sevgiler...

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

ben çorbalara bayılırım canım,nohutuda çok severim.yani demem o ki bu tarif tam bana göre.yakın zamanda deneyeceğim inş,ellerine sağlık.

Hayatın Tatları dedi ki...

sevmezmiyiz hiç bayılırız hemde... ellerine sağlık canım.

olsada yesek suzan dedi ki...

bende çok yaparım ve severim ellerine sağlık harika görünüyor...

mutfagabuyrun dedi ki...

ben nohutu çorbalara ve yemeklere çok yakıştırıyorum.elimden geldiincede ekliyorum hep.harika bir çorba olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çorba hayranıyım ama yoğurtlu çorbaları daha bi tercih ederim ellerine sağlık canı süper

Unknown dedi ki...

Çok sevdiğim bir çorbadır.
Sıcak sıcak olucaktı şimdi bir tabak..
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

Tümay Öztürk dedi ki...

ellerine sağlık yoğurt çorbasının her çeşidini çok severim.

Serap Uzun-karakazandan dedi ki...

Kücük kizim cok sevecek,bayilir corbaya.Degisik bir tarif eline saglik cnm.

Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

BENİM UFAKLIK YERMİKİ ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLERİMLE...

Duygu dedi ki...

Corbaniz cok guzel olmus. Bizde de cok sevilir bu corba. Ben bir de icine kofte yapip koyuyorum. Doyurucu bir yemek gibi oluyor. Ellerinize saglik...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık ben de sık sık nohutsuz olarak yapıyordum bu çorbayı çok lezzetli oluyor sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

hava sıcak olsun soğuk olsun çorbacıyız biz:)
seviyoruz çorbayı:)
ellerine sağlık canım:)