19 Eylül 2011 Pazartesi

FRAMBUAZLI TART


Tarifi gelibolu-17 arkadasımızın çay,kahve bahane etkinliğine gönderiyorum..

MALZEMELER:
125 gr. tereyag
1 yumurta sarısı
2 su bardagı un
3 kaşık pudra sekeri

KREMASI:
2,5 su bardagı süt
½ su bardagı un
½ su bardagı seker
1 poşet kremşanti
1 su bardagı süt(kremşanti için)
Frambuaz

HAZIRLANIŞI:
Hamur için tereyagı ve sekeri karıstırın.Unu ve yumurta sarısını ekleyip yumusak bi hamur elde edin.Hamuru buzdolabında bir saat dinlendirin.Yagladığınız tart kalıplarına hamuru kalıp büyüklüğünde açarak yerleştirin.Üzerini çatalla ara ara delin yaglı kağıt serip agırlık yapması için kuru bakliyat serpin.175 derecelik fırında pişirin.Krema için süt,un ve sekeri karıştırarak pişirin.Soguyunca bir su bardagı sütle çırparak hazırladığınız kremşantiyi ekleyip mikserle 5-10 dak çırpın.Tartları kalıptan çıkartın ve üzerini kremayla kaplayıp frambuazla süsleyin..

19 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

ohh nefis ellerine sağlık canım harika duruyor...

dedi ki...

frambuazlı her şey güzeldirr :) ellerinize sağlık

lezzet sefasi dedi ki...

Harikaa gorunuyorrr ellerine saglik sekercimmm

gelibolu17 dedi ki...

Ellerine sağlık canım,tarifin çok güzel görünüyor,şimdi yayınladım,çok teşekkür ederim,gene beklerim,sevgielr,selamlar olsun :)

Unknown dedi ki...

Harıka olmuş ellerıne saglık,görüntü ye benı dıyor.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ne hos bir sunum olmus :)) ellerine saglik..sicacik sevgiler

LeylaK dedi ki...

çok güzel çok lezzetli. hep niyetlenir bir türlü yapma fırsatı bulamam tart hamurunu. ellerinize sağlık. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Unknown dedi ki...

Çok şirin olmuş canım. Ben çok seviyorum böyle minik lezzetleri. Yakından göreyim diye tıklayıp baktım resme :)

Ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Kıyır kıyır lezzetin üzerinde yumuşacık kremasıyla nefiss olduğuna eminim.
Ellerine sağlık canım.

~Hülya~ dedi ki...

Çok şık bir sunum olmuş, bayıldım. İnsan yemeye kıyamaz :)) Ellerine sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor

Sevgilerimle.....

essu dedi ki...

benimde canım cekiyor ama pişiremiyorum :D benim yerimede hüpleett yapmak banada kısmet olur ins. yapmayı planladıgım tarifler var:D zaman yok!!

Nigar SARGIN dedi ki...

Ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyor;)

Özgen dedi ki...

Merhaba arkadaşım çok şık bir lezzet olmuş sevgilerimle...

pembe kekik dedi ki...

Benim de canım çekti yemek istiyorum.Nefis görünüyor:)

essu dedi ki...

tatlım nerdesin yoksa post yapcak tarif mi kalmadı:P saka bi yana iyisindir umarım:P

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok nefis görünüyor, ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Thanκs a lot for ѕharing thіs with all of us уоu rеally know what уou aге tаlking about!
Bookmaгked. Ρlease аdԁitіonаlly tаlk oѵer with my websitе =).
Wе may have а hyperlink exchange agгeement betωeen us

Alsο νisit my blοg poѕt: COME SI CREA UN SITO Come creare un sito fare un sito

Adsız dedi ki...

My family every time saу that I аm kіllіng mу time here at net, howeveг I know
I am getting familiaritу daily bу reading such fаstidious articleѕ or reviews.


Also νisit my web ρage :: diseño web