13 Eylül 2011 Salı

ÇİT PASTA

Ne zamandır blogumu güncelleyemedim.Tarifler birikti ama bi türlü vakit bulup yayınlayamadım.Bu kadar ara verdikten sonra güzel bi pasta olsun istedim blogumda.Pasta ablama ait,ben hiç denemedim ama kek pişirmeye gerek olmadığı için çok kolay ve lezzetli bi pasta..

MALZEMELER:
1 paket kedidili(kalıbın veya çemberin çapına göre değişebilir)
1 paket kakaolu pötibör
1 paket sade pötibör
2 adet muz
2 poşet(1 paket) kremşanti
karamelli pasta kreması
çikolatalı pasta kreması
1 litre süt

HAZIRLANISI:
Kelepçeli kalıbın veya pasta çemberin tabanını ve kenarlarını streç filmle kaplayın.Kalıbın kenarlarına sütle hafif ıslatılmış kedidili bisküvileri dizin.Bisküvileri küçük küçük kırıp,muz ve 2 su bardagı sütle çırptığınız kremşantiyle karıştırıp kalıbın tabanına koyun.Kasıkla düzeltip üzerine çikolatalı kremayı dökün.Kremanın üzerine kırılmış ve ıslanmış kedidili bisküvi dizin.Üzerine karamelli pasta kreması koyup düzleyin.Üzerini istediğiniz malzemeyle süsleyin (ablam lokum kullanmış) ve buzdolabında donması için bekletin..

22 yorum:

Tarif diyarı dedi ki...

hıııım nefis bir pasta olmuş ablanızın ellerine sağlık.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok şirin bir pasta olmuş,ablanın ellerine sağlık..
Mutlu günler diliyorum canım..

olsada yesek suzan dedi ki...

çok güzel bir pasta olmuş ablanın ellerine sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

acaba buzdolabında belli bir süre bekletmek gerekiyormu?ablanın ellerine saglık.

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

harika bir pasta arkadaşım ablanın ellerine sağlık görünüşü mükemmel

Erguvan Vakti dedi ki...

Görüntüsü çok şirin,ablanın ellerine sağlık,yiyenlere afiyet bal olsun,sevgiler:)

Noblesse dedi ki...

nefis bir görüntü, bir süre seyretmeli sonra yemeli:))ellerine sağlık.

Tümay Öztürk dedi ki...

Ayy pasta nefis duruyor.bende bir gün kesinlikle deneyeceğim bu pastayı. canım ellerine sağlık:)

lezzet sefasi dedi ki...

kremayi hazir deyild ekendimzi yapsak nasil olur acaba , gorunum cok guzel
Ellerine saglik ablanizin.
Sevgiler
Sefa

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

bazen pratik lezzetlerde yakalanıyor işte böyle:)Ablanızın ellerine sağlık sizerede afiyet olsun canım ..
sağlıklı güzel günler diliyorum:=)

Unknown dedi ki...

Ne guzel,ne hoş bır pasta valla olsada yeseydım ellerınıze saglıkkk

canimçektipişirdim dedi ki...

güzel yorumlarınız için tsk ederim arkadaslar..
eylem cnm evet dondurmak gerekiyo bi süre yazmayı unutmusum:))hemen ekliyorum..
sefa hanım ben kendim yapsam kremayı hazır kullanmam ama ablamın küçük bi bebeği olduğu için herseyin pratiğine kaçıyor:))

Unknown dedi ki...

Kediliyle yapılan pastaları çok seviyorum.
Hem pratik hem lezzetli oluyor.
Ablanın ellerine sağlık canım..
Çok güzel görünüyor.

essu dedi ki...

görüntüsü süper ve yapımıda kolay :) çok begendim simdi olsa süper olurdu canım cekti

kalpkurabiye dedi ki...

ablacığının ellerine sağlık canım..
ben olsam bu pastayı yemeden evvell üstündeki kuş lokumlarını tek tek yerdimm:)))

Hayatın Tatları dedi ki...

Mmmm nefis olmuş canım ablanın ellerine sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu pastaya yakışan en güzel isim olmuş bence:)
Ablanın ellerine sağlık canım.

essu dedi ki...

günaydın hoş geldin canım bloguma :) mutlu ettin beni :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Çok şeker :)

PaSaSofraM dedi ki...

Biz zayifliyoruz etkinligi
Merhaba sayfamda cok arkadaslarin diyet yemekleri sormasiyla yola cikiyorum, tabiki ben kendimde kilo vermek istedigim icin benim icinde iyi olacagini düsünüyorum. Kisacasi ben diyet yemekleri icin bir etkinlik yapmak istiyorum diyet denince yagsiz tuzsuz yemek yemek ilk akla geliyor halbuki nekadar güzel yemekler yapabiliriz bununlari paylasmak istedigim icinde sizleride davet ediyorum 01.10.2011 baslayip 01.11.2011de tüm arkadas ve doslarimi takipcilerimi davet ediyorum.

Simdiden kilo vermek isteyen tüm arkadaslarimiz adina yardim ve paylasimlariniz icin cok tsk.ler

Saygilarimla Pasa-kizi

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık harika olmuş ayrıca kolay da sevgileeer....

Serap Uzun. Karakazandan dedi ki...

Uzun zaman oldu pasta yapıp yemiyeli, kolay olan bu pastayı yapmam lazım biran önce. Ablanın eline sağlık cnm.