17 Mart 2011 Perşembe

KÖRİLİ MANTAR PİLAVI

tarif lezzet dergisinden..ben tarifi bozmamak için marulda koydum ama bence marulsuz daha güzel olur..

MALZEMELER:
150 gr. pirinç
300 gr mantar
yarım havuç
yarım kabak
yarım sogan
1 diş sarımsak
1 çay kasıgı soyasosu
2 yaprak marul
yarım tatlı kasıgı köri
1 çay bardagı su
yarım çay bardagı zeytinyagı

HAZIRLANISI:
Pirinçleri yıkayıp tencereye alın.Bir yemek kasıgı zeytinyağı ile pirincleri 5 dakika kavurup sıcak suyu ilave edin.Kapagını kapatıp suyunu cekinceye kadar 7-8 dakika pişirin.Tavaya zeytinyağını alın.Mantar,sogan,kabak,havuc ve sarımsagı jülyen dograyıp soteleyin.Pirinci ekleyip 2-3 dakika kavurun.Soya sosu ilave edip karıstırın.En son köriyi ekleyip servis tabagına alın.Marulu ince dograyıp üzerine serpiştirip servis yapın..AFİYET OLSUN..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Selam canım
son yazdığın yorumun geldi haber vereyim dedim
şu sıkıntılar bir bitseydi artık rahatlasaydık:(
eline sağlık oilavın nefis olmuş bence de marul hiç katmasan daha iyi olur
sevgilerimle

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim enfes bir pilav hazirlamissin..sicacik sevgiler

Hayatın Tatları dedi ki...

bayılıyorum köri ve mantara.. ellerine sağlık canım

yedirenk dedi ki...

canım değişik vede güzel bir tarif olmuş,ellerine sağlık...

Özgen dedi ki...

Harika olmuş bayıldım arkadaşım sevgiler...

Tarif diyarı dedi ki...

Mantarı çok severim hiç pilavla denemedim görüntü harika mutlaka deniyeceğim ellerine sağlık.Sevgiler